Enpä oo hirveesti saanut aikaan. Kuitenkin heti maanataina kantelin kiviä kivikasaani sen verran että tiistai meni kipeää selkää voivotellessa, kävin Ykassa ja vävy oli hakenu nuo kannot, sais ruveta laittamaan noita ojanpenkkakohtia. Pihaa olen siistiny ja sen kyllä ite huomaa, vaan kun saa yhen kohan kuntoon niin se tavallaan peittyy seuraavan kohan sotkuihin, kyllä luonto ihan kiitettävästi yrittää tätä aukkoa täyttää. Torstaina sitten lopultakin saatiin sadetta ja minä tyhjensin ulkosaunan ja saunoin siellä, olipa makiat löylyt. Kossilta leikattu tukka, olikin mukavan näköinen ilman hapsakkeita, oon käyny kattomassa su ja ke. Tänään tuli sisareltasuoristusrauta, saas nähä osaanko laittaa sillä uutta tukkaa, jokohan oon kertonu että mulla on nyt punainen tukka ja otsis leikattu eri tasoon.