Jeps, hiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrmu kauan täälläolosta! Olen nyt kahen pojan mummo.

Tulihan se odotettu paketti Vietnamista ja siinä oli monenmoista puhelinkorua, yksi on jo ehtinyt mennä rikki.

Töissä on ollut mikavaa kun an ollut uusia mielenkiintoisia juttuja tehtävänä. Todella mukavasti antaa potkua kun saa vaan tehä eikä tartte miettiä, on jopa rästiinjääneitä töitä oottamassa aikaa kun asiakkaat lähtee luomaan uutta ruokaa meille kaikille.

Lumi on sulanut pois ja olikin sitä paljon ja pihassa paljastuneet kaikki syksyllä tekemättä jääneet työt. Kukkapenkit ihan kamalassa kunnossa, mutta olkoon, pitää katkoa sieltä vanhoja varsia pois JA NIIN... auton renkaat pitäs varmaan lopultakin vaihtaa, se on aina niin tympeä homma että!

Nyt on kiva olo kun siivosin eilen, välillä oli huusholli niin likainen että hävettää, lattiaki tosi likainen ja entäs se pölyn määrä. HUHUHUH!

HuutoHuutoHuutoHuutoHuutoTildakin on tehnyt omat urakkansa; ostin lopulta sen kuramaton ja sitä tuli pakanpohjana pitemmästi kuin tarvis ja leikkasin sen semmosesti että se meni suihkun oven ali ja siitä jäi kivasti suihkun ovellekkin mattoa. No, lähettiin siskon kanssa piipahtamaan kylässä ja sillä aikaa Tilda oli repiny sen maton kahtia, en oikein pysyny pelihousuissa! Oli johtokunnan kokous ja minä tietysti mollasin ihteni olemalla niin pahalla päällä että kylänväkiki näki, enkä ees uskaltanu sanoa kun varmaaan oisin alkanu märiseen, joskus se niin pikkuasia otta päähän enemmän kuin laki sallii, nolonolonolo, vaan ei voi mitään. Pj tivasi että etkö vois laittaa kansioo ja siihen pöyttiksii ja mulla ois ollu sekin kirjoittimen päällä mukaanlähössä vaan en saanu sanotuks, eli aika pöhlö oon!

Roskapäällikkönä jakelin yks ilta pussit ja seuraavana iltana pullakahveja vaan ei ollu just sillon porukoita paikalla kun muutama, jäivät sitten kahveitta, harmittaa. Muuten aika mukavasti kerätty roskia.

Jokohan mulla oli viime kerralla uusi kamera, mulla nyt kuiteski on semmonen, siltakamera, sitä on vähä hankala käyttää kun se on niin iso.

http://www.nivalanviikko.fi 17/2010 oli mun juttu, hirmu kiva oli kirjotella, kun nyt keksis uuen aiheen ja laittas sinne julkkaavat jos julkkaavat.