Puhelinmyyjä: Lupaan Sinulle Kymmenen Hyvää ja Kahdeksan Kaunista ja ihan ilmaiseksi ja ilman sitoumuksia
Minä: Saa mulle laittaa, jos ilman MITÄÄN sitoumuksia
Puhelinmyyjä: No, ei setään, vaan...
Minä: No ei sitten saa laittaa.
Puhelinmyyjä: Vitun h... Ja luuri korvaan
Tuntemattomasta numerosta

Että tämmöinen puhelu tänään minulla

Ja minä mummo se osaan ärsyttää ja töppäillä, eipä ees viiti tänne kirjoittaa niin ei sitten myöhemmin muista mistä oli tällä kertaa kysymys. Harmittaa vaan niin pirskatisti kun en tahallaan mutta ottaahan se silti varmaan päähän kun on ensin rautalangasta väännetty eikä sittenkään osaa.

Sain eilen mutterinavaajan lainaan, mutta en jaksanu alkaa renkaita vaihtaan ja on ne talvikset vielläkin alla.

Eilen mietiskelin että minkähänlaiset naapurit saan, no, eilen naapuriin muutti uudet asukkaat, mutta en heitä vielä tunne. Heillä kuuluu olevan neljä lasta, muuta en tiiä.