Onpa aikaa vierähtänyt kolome viikkoo.

Töissä on tullut uusia ja kiinostaviakin asioita, voi kun pääsis mappihommiin, se ois mun feivorittii! Olin robokurssilla yhen päivän ja olikin aika hyvä päivä mulle. Ja tavallisiaki töitä olen päässyt tekemään, sinnekkin tullut mielenkiintoisia uusia juttuja.

Pakkasta on piisannut koko ajan ja kun pakkanen lauhtui alle 20teen niin sitten tuli tuuli mausteeks ja nyt vielä lumiki, paitsi lumi on mukavaa ja kiva kun saa hyötyliikuntaa lumitöistä.

Sisko kävi yks viikonloppu kylässä ja hoijjettiin kossia lauantaipäivä, olihan se mukavaa. muutenkin olen aina muutamana iltana hakenu kossin hoidosta ja saanut nauttia hänen hoitamisestaan.

Nyt on hessu meillä kun nuori perhe reissussa.

Velipoika on tullu kaukaa kotiin toi tuliaisiksi korurasian, kivan. Ja Langilta tuli parit sukat.

Ja soitin naapurille kun pissejä vaan ilmaantuu minun rappusille, tosi öglöä.