Taas on viikko vierähtänyt.

Yläkertaa olen vähin siistinyt, niin vähän tavaraa mitä raskii heittää pois, mutta saan kuiteski tilaa niin että saa vierasnukkumaipaikan verhon taakse ja toivottavasti tilaa niin että vien pikkupöydän ylös että saa lapoilla pyykit pöydällä ja pyöreän pöydän osat pitää roudata vaihteeks alas ja koota se tuohon missä nyt pikkupöytä kun olen löytänyt niin hyvän paikan ruokapöydälle.

Tällä viikolla olen peräti joka aamu käyny lenkillä, kyllä tuo Tilda osaa olla yllättävän nätisti lenkillä ja itellä hyvä ja energinen olo.

Kävin uuden navetan avajaisissa ja kyllähän se on hyvän näköinen laitos. Ja olin yhessä koulutuspäivässä, mukavaa oli sielläki.

Lauantaina siivosin ja olin iltanavetassa, kyllä Enni on kasvanut kovasti viime näkemästä!

Sattui kivaa ja vähemmän kivaa! Ei niistä sen tarkempaa NauruHuuto!

Veli on nyt Vietnamissa ja tällä hetkellä Wung Taussa.